Otak Mengecut Akibat Trauma

Lihatlah gambarajah di bawah ini bukti otak mengecut akibat trauma yang menunjukkan secara saintifik yang brain seorang kanak-kanak yang berusia 3 tahun yang diabaikan adalah lebih kecil dari kanak-kanak yang normal.

Otak kanak-kanak yang diabaikan ini mengecut dan mengganggu proses perkembangan pembelajaran dan ingatan buat kanak-kanak tersebut.

Risiko yang paling besar adalah apabila kanak-kanak ini membesar ianya akan menyebabkan penyakit kronik mudah dihadapi oleh beliau dan ianya juga ada potensi yang sangat tinggi untuk health mental problem.

Sukar untuk menguruskan emosi juga adalah satu risiko untuk kanak-kanak ini apabila membesar.

Ianya adalah sesuatu yang sangat menakutkan jika anda tidak bebaskan diri anda dari trauma yang menghantui diri anda ini. Sesungguhnya ianya adalah sesuatu yang akan mengganggu anda sepanjang hidup anda.

Kini ada solusi yang sangat selamat dan anda tidak perlu makan ubat ataupun perlu melalui proses yang susah untuk membebaskan diri anda dari keadaan ini. Diri anda yang rasa terabai dan kurang kasih sayang itu akan dipenuhi dengan kasih sayang, kegembiraan dan ketenangan setelah lalui solusi ini.

Apa yang anda perlukan adalah keizinan dirimu untuk keluar dari keadaan trauma yang menghantui diri anda itu.

Otak Mengecut Akibat Trauma
Otak Mengecut Akibat Trauma

Note : Jika ada sahabat yang melalui pengalaman begini atau mengenali sesiapa yang mempunyai pengalaman seperti ini, anda boleh hubungi saya di 013-3331610 untuk mengetahui solusi yang sangat selamat, mudah dan menjimatkan masa anda.

#ehaticoach
#coachIzaBakar
#pelapisehaticoach
#ehaticoachmentoring
#diariseorangisteri
#bahagiaceria
#lovestriker

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *